Gwarancja i Zwrot

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w sklepie dorfi.pl, bez podania przyczyny w ciągu 31 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.z 2014 nr 827). Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów z grawerem, spersonalizowanych na życzenie Klienta (np. portfel, pasek, bransoletka) lub innych wykonanych według indywidualnej specyfikacji (traktowanych jako usługa – grawerowanie pudełka, dołączenie bileciku z dedykacją, pakowanie na prezent) oraz produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu (środki do pielęgnacji skóry naturalnej), jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (art. 38 Ustawy o prawach konsumenta). Darmowy zwrot InPost Paczkomat® 24/7 jest niedostępy także w przypadku zwrotu walizek (z uwagi na ich duże gabaryty).

Kupujący powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je z należytą starannością. Jeżeli zwracany towar ma wyraźne ślady użytkowania, czy też wady i uszkodzenia wskazujące na jego wykorzystanie przez kupującego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania, wówczas mamy prawo do odszkodowania za zmniejszenie wartości zwracanego towaru (art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta). Zmniejszenie wartości rzeczy może polegać np. na konieczności pokrycia kosztów czyszczenia i naprawy. Wyjątkiem są jedynie wady, które mogą stanowić podstawę reklamacji.

Zwracany, wysyłany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony – zapakowany w karton lub kopertę oraz oklejony taśmą. Przedmioty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, które jest integralną częścią produktu.

W sytuacji chęci zwrotu zamówienia zagranicznego prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Darmowy zwrot nie obejmuje produktów personalizowanych, takich jak: produkty grawerowane i inne, wykonane  według Twojej specyfikacji.  W tej sytuacji nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrotu towaru). Aby zapoznać się ze szczegółami, przejdź do art. 38 ust. 1 i 3 Ustawy o prawach konsumenta.