Pytania
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami, a my odpowiemy jak najszybciej. Przyjmujemy zamówienia indywidualne, wystarczy, że wyślesz nam wiadomość ze swoimi wymaganiami. Wszystkie zamówienia są wysyłane z numerem śledzenia. Wysyłka jest realizowana na całym świecie, opłaty celne nie są wliczone. Jeśli Twoje zamówienie jest pilne, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić czas dostawy. Dziękujemy bardzo i życzymy udanych zakupów!
Skupiamy się na zapewnianiu doskonałej obsługi klienta oraz trwałych produktów, które będą służyć przez wiele lat. Mamy również szeroki wybór produktów, które mogą dodać unikalnego akcentu do Twojej garderoby lub wnętrza.
-
Czy możemy wykonać zamówienie na specjalne życzenie? Tak, możemy wykonać produkty na zamówienie. Skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, aby sprawdzić, czy możemy spełnić Twoje wymagania.
-
Czy te produkty są trwałe? Wszystkie nasze produkty są ręcznie robione z wysokiej jakości materiałów, więc będą służyć przez wiele lat.
-
Czy mogę zwrócić produkt? Jaka jest polityka zwrotów? Produkty spersonalizowane nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
-
Towar nie dotarł na czas. Jakie są gwarancje na opóźnione przesyłki? Jeśli produkt nie dotarł na czas, daj nam znać. Skontaktujemy się z usługą pocztową i dowiemy się, co spowodowało opóźnienie.
-
Czy oferujecie pakowanie na prezent? Możesz zamówić produkty zapakowane na prezent w naszym sklepie - wystarczy wysłać nam wiadomość.
-
Czy oferujecie dostawę ekspresową? Tak, możesz wybrać dostawę ekspresową. Aby uzyskać wszystkie informacje na temat dostawy ekspresowej, po prostu napisz do nas.